tiistai 28. helmikuuta 2012

Neulegraffiteja

Reissuilla saa aina ihania uusia ideoita ja uusimpana ilmiönä olen törmännyt neulegraffiteihin (yarn bombing). Tämä oli minulle vieras juttu, mutta siitä löytyy ihan hyvin tietoa Wikipediasta. Linkki sinne löytyy täältä.

Ensimmäistä kertaa näin neulegraffitin livenä käydessäni Nykissä:

Aika hieno vai mitä?? Tehokkaasti oli koko puu vuorattu neuleella. Tämä oli kyllä melkoinen väripläjäys keskellä hyisenkylmää Nykkiä. Tämän tekemisessä oli käytetty neulomista, virkkausta ja kirjontaa.

Oma tekeleeni on valmistumassa huimaa vauhtia, mutta itse kuvan ja neulegraffitin sijainnin tulen paljastamaan vasta huhtikuussa. Heh, ja kuvassa näkyy blondiongelma: lankakerä kerää tehokkaasti pudonneet hiukset kieriessään lattialla. Vaaleat hiukset näkyvät hyvin mustassa neuleessa! :D

2 kommenttia:

  1. Tutunnäköisiä kuvia ;) Wau, sähän aloit heti tuumasta toimeen, muista sitten näyttää minne neulegraffitisi päätyvät! :) Ja täytyy vielä sanoa, että oletpa tosi kekseliäs ja taitava käsitöissä!!

    VastaaPoista
  2. Toi mun neulegraffitti on itseasiassa osa isompaa proggista. Tehdään kaikki sama kuva ja nyt odottelen käskyä koska sen saa ripustaa :)